28 Ogos 2010

con bile jd pindah

ari ni aku nk list con plak if jd ler pindah...

1- penat ooo nk ngemas barang2 punye lah byk, mau kejang segala tulang mak nenek...tau jer lah,brg2 sejak study kt usm dulu sampai anak dh 3 ;)...tapi rs nye bile jd pindah ni, aku mau kasi lelong itu barang or masuk tong sampah jeh hahaha..itupun kena ambik byk masa, congak2 kalu kemas or campak jer brg2 tuh sorang2, aku rase dlm 2 weeks blh clear kot...yg pening nti nk kemas kt rumah br plak huhuhu

2-must prepare byk duit- duit masuk rumah,pastu beli brg2 serba sikit... lori aku rs no hal,byr minyak lori jer...keje angkat mengangkat nih pon xpening coz mr b aku ckp dia nk suh mat2 bangla kilang, kasi bg makan dh ok, tp mau gak hulur2 sikit...

3-pastu pasal tadika si twin tu, aku kena wat u-turn g hantar, pastu nk terkejar2 ke sekolah pulak, dlm 2 bln jer lg, next year aku dh register both of them kt sekolah aku...maunye haru kelam kabut pepagi nk kena hntar dorang...

kalu nk compare pro & con, aku tgk2 n pikir2 byk terarah nk pindah nih...hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan