06 September 2010

RAYA, RAYA, RAYA

Tahun ni, blh dikatakan raya yg sgt mengeringkan poket aku..dh ler income kureng berbanding last year...hehehe
Raya sakan ker thn ni? Betul kat org,raye hari utk anak2...brg raya utk 3 budak bertuah tu aku beli berdikit-dikit, sejak awal lg bile ade bj yg aku berkenan, terus aku sambar...dkt2 nk raye nih, xde la aku kopak sgt.gegegge...
kopak tak kopak, kering jgk la..yer lah bj, kasut budak mahal dr baju kite. Kalau dh 4,5 pasang sorang, try darab ngan 3...

skang, 90% dh settle beli n tempah, tinggal nk ambik bj melayu mr b n aqil, beli kasut aqil, beli t-shirt mr b...yg lain dh settle...aku punya cukuplah 3 pasang bj kurung merangkap bj kerja..sume dh pack siap2 dlm beg, if nk bertolak br nk pack, sure ader yg tinggal...

duit raye utk 9 org anak buah ( 4org sebelah mr b & 5org sebelah aku)dh siap utk diagih, duit raye sepupu sepapat pun dh settle tukar kt bank td...

ok, daaaaaaaaaaa

1 ulasan:

  1. aku yg dua org ni pun dah terasa,...nanti lagi ramai anak ntah cemana la

    BalasPadam