22 September 2010

settle basuh rumah

smlm dh settle basuh rumah baru with mr b ku..waahhh sakit pinggangku
pastu ambik ukuran nk tempah curtain.
well, skang plan nk susun brg2 dapur dlm kotak plak, ehhh blh ke susun skang, so nk mkan aper sblm pindah hujung bln nih?? hehhehe...

smlm lepas basuh rumah, kitorang g pasar malam fasa 1 bangi, mr b nk beli ayam telo nk mtk tolong aku wat rendang, katenye ader jamuan raye kt tpt kojo dia...ohohhohoh 4 ekor ye dik..so, ptg nih nk prepare wat rendang utk mlm ni..

p/s: bilekah masenye utk aku tido sepicing dua ptg2 hari? teringin wehh

4 ulasan:

  1. salam, aku follow blog mung..SHAHNUN

    BalasPadam
  2. salam... saya dah link blog awak kat blog saya.. terima kasih sebab sudi jadi follower saya

    BalasPadam
  3. shahnun: tq..jenguk2 ler aku yer...
    yasmin: wsalam...sy baru berjinak2 dlm alam maya ni, br nk belajar...

    BalasPadam
  4. takde istilah tido petang sejak ada anak..hehe

    BalasPadam