14 Oktober 2010

janji ntah ape2

tajuk n3 cam aku dimungkiri janji jeh, lebih kurang ler tu..
hangin aku dgn kedai perabot ni...
tempah sofa janji nk hantar 1 minggu, tunggu2 xsampai2 haihh
tepon dia, ckp 2 hari lg, tunggu lagi...sabar jer la
pastu sampai masa, pon xsampai jgk, aku dah berangin berasap dh ni...

kemuncaknye smlm aku nk p mintak jer deposit sofa tuh.
alih2 sofa tu br sampai kt kedai, kate nk hantar mlm nti...lega lah sikit time tuh.
aku koyak plastik nk tgk sofa tuh waaaaaaaaaaaaa bkn kaler leather yg aku nk, aku nk yg kaler dark brown, tapi dia buat soft chocholate...tension tahap gaban oooiiii, ader anak kecik mane blah pakai warna2 cenggitu.

dia bg 2 choice: 1- dia bayar rm100 if aku agree ambik sofa tuh...huihhh tak pelahap aku nk rm100 tu(kalu dia bg rm500 maunye jgk aku agree je hahaha)
2- dia diskaun rm100, n aku kena tunggu lagi 1 minggu untuk buat sofa kaler yg aku nk..(tunggu lagi, aku benci tul bab2 tunggu nih)

so, aku pilih yg nombor 2..tgk ler nanti minggu dpn camne hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan