22 Oktober 2010

Runsing Meninggalkan

n3 cam haper jer..
Minggu depan bermula selasa-khamis aku berkursus d Pangkor...waaaaaaaaaa sedih + bimbang campur aduk u...ibu mane yg xrisau tinggalkan anak 3 hari weiii...
Anak2 kecik pulak tu, tp yerlah "saya yg menurut perintah"...
So, aku kena wat list tugas for my asben, kalu idak mau terkocah2 ler nti cik abg tu, mane nk handle anak2 mandi pagi, siapkan bj tadika twin, siapkan bj aqil, makan minum dorang huwaaaaaaaaaaaa... kesian gak kt dia...

Before g, aku kena masak siap2 buat 3 bekas, dorang nk makan, ambik jer dlm freezer, masuk dlm microwave...hehehe so, xder ler susah dorang nk makan kan...yg aku paling risau si big baby, Aqil Amzar my son, dia nk tido nk mama, bangun pagi nk peluk mama, sume nk mama...sabarlah sayang yer, mama pegi 3 hari jer, kakak & kak sya jaga adik yer, jgn nakal2..pesanan ibu buat anak yg nk kena tinggal 3 hari hahaha

p/s ; harap dorang baik2 jer masa aku xder 3 hari

2 ulasan:

  1. sekarang memang musim ppdhl buat rombongan ke pangkor kan??saya dah kena sebelum puasa haari tu.. selamat berkursus

    BalasPadam
  2. kak yasmin, memang ppd nk habiskan duit, nape x buat dekat2 sini jeh kan? brlambak hotel kt lembah klang nih, xder lah ibu2 risau nk tinggalkan anak2 berhari2, ye tak? hehehe, ayat mama xsanggup berpisah ngan anak2, sabor jer lah...

    BalasPadam