29 November 2010

Rindu nk buat

Sejak pindah rumah, duk tergambar nk buat mende nih...
Alin & Isya pun duk tanye2 bile mama nak buat? sebab dorang suke sgt2 mende nih yg aku buat..aku beli, dorang ckp xsame mcm mama buat...
Mama cakap xsempat, xsempat,xsempat. Kesian nyer anak2 mama
Susah sgt ker nk buat? x ler susah benor, pejam mate pon blh buat hehehhe
Tp, mase xbyk sgt sejak pindah, ader jer benda nk kemas, susun sana susun sini

Gambo2 nih aku ambik mase aku tgh rajin buat mende nih...
Ape yg mende nih tuh?
-
-
-
-
-
-


taraaaaaaaaaa




Cara2 senang bangat hehehe...layan jer ek gambo aku tempek nih yer



2 ulasan:

  1. aku jeles dgn ko sbb pandai masak..turun resepi ar...ko kata senang kan

    BalasPadam
  2. aku main campak2 jer za, asal xkeracunan sdh hahaha...nti n3 len aku bg resepi ek

    BalasPadam