01 Disember 2010

Rapunzel

Salam seme ;)
Pikir2 apa nk buat ari ni dgn anak2 dara mama...
Dorang ajak g Alamanda lg hahaha...xder tpt len dh dorang cadang, yer lah Alamanda sebelah rumah hehehe

So, aku bawa la dorang tgk wayang...tgk kt board ader citer Rapunzel citer katun 3d cam best jeh, time tuh dorang dh excited dh...ni first time dorang masuk panggung wayang.Dh siap beli tiket, tiket aku rm11, tiket kanak2 rm5...so bergerak ler kami ke pintu 5...Dorang becok duk tanye, nape gelap jer nih, cam takut jer, mama jom ler balik kakak takut...hahahaha

Masuk dlm, dorang cakap, waaaaaaaaaaahhh besarnye tv...cam jakun anak2 aku hehehe...situasi ni sama dgn aku mase first time tgk wayang, time tuh aku form 5 hehehe...

Citer Rapunzel ni best jgk ler, aku yg ketawa sakan part2 komedi...Kisah mengenai princess bernama Rapunzel yg mempunyai rambut emas, dia diculik oleh nenek tua yg inginkan sentiasa muda dan sihat, so bile dia sentuh rambut princess ni, dia jd lawa...Banyak adegan aksi dan komedi dlm citer nih, jom ler tgk...layannnn

Ni aku tempek gambar anak2 dara aku sblm nk masuk tgk Rapunzel


2 ulasan: