23 Disember 2010

I tau ada silent reader..silakan baca tanpa jemu

Salam buat semua..

Aku baru jer berjinak2 di alam blog, tak sampai pon setahun.masa rajin ade ler entry, kalau malas tgk laptop pon wat dono jer.Seme entry aku biasa2 jer, takde yg luar biasa pon..aku berbelog bkn nak menunjuk2, bukan nk memegahkan diri.bukannnn!!..
first, aku memang minat & suka akan alam penulisan (cewah ayat sastera sikit hehheh)..aku berbelog sekadar berkongsi rasa, idea untuk menjadikan aku lebih baik..juga untuk berkongsi ilmu dan pengalaman bersama kawan2 di luar sane.noted..ok, if sesape rase nk muntah skang tolong sediakan gayung yer kt sebelah hahaha

Dan setakat hari ni, sebenonye la kan ada gak orang minat ngan blog aku (ader ker aryati sarah oooiii)..sape yg bace blog aku ni tolong angkat tangan.xder pekdahnye nk angkat tangan ahhaha..Thanks for pengikutku(ernizz, dini's mum, mama twin)..

nk jadi citer 1 rahsia bocor bile silent reader tuh ckp nape letak gambar dia yg tak brape nk elok tuh dlm blog aku? eh ader ke? laaa ade rupenye..dialah en. razman my loving asben hehhe..rupe2 nye dia duk ikuti jgk ler blog adinda nya nih T_T..

kekanda pujaan hati dinda,jgn malu jgn segan tinggalkan jejak kt ruang komen ye sayang..


Ada lg silent reader yg duk terjah blog aku, kalu tang resepi2 nih dia suka..haaaa ni dia orgnye yang berdiri paling kanan berbaju kurung biru

al-Fatihah buat arwah FIL.


Sorang lagi yang aku tau duk bace belog aku..haaa budak ni, br lepas under age hahaha

rajin Cuwan melayan anak2 buah..TQ

Sesape lagi yg bace blog aku, blh la klik jd pengikut yer, nanti blh la famous de amor ahhaha gambar korang aku tepek kt blog nih, xpun kalu malu2 cimpanzi ehehehe blh aku letak name korang jer...sila-silakan lah yer

ok jumpa lagi d entry bile aku rajin menaip..hehhe
babai

5 ulasan:

  1. hahaha..
    welcom2!!
    hehehe

    BalasPadam
  2. glemer la ko ade silent reader ek...;-)

    BalasPadam
  3. for your info ar, aku pun ikut blog ko..cuma tak letak dlm follower jeh...

    BalasPadam
  4. tanpa nama: walau saya tak kenal sape awak, selamat berkunjung ke teratak saya..huhu

    erni: hahahha..aku yg perasan lebih2 heehhe

    pn.alfa: tq azza..sebenarnye blog ko jd inspirasi aku wat blog ni azza..TQVM again!

    BalasPadam
  5. OMg !! ade gambar boyfriend saye !! wee~~

    BalasPadam