20 Disember 2010

Holiday yang tak dirancang

Salam seme..
Dah bersawang tanah aku nih, lame xbercerita pot pet pot pet huhuhu...
Alkisah, kami ke Penang Rabu lepas, xplan pon..kesahnye mlm Isnin nengok citer Papadom kt Astro Prima, huiihh meleleh tekak aku nasi kandar, pastu rindu sama itu tempat aku bertapa 3(2000-2003), en.razman pon cam seronok nk ulang memori lame hehehe..so, en.razman say "yang, kite g holiday kt Penang, nak?", me apa lg "jum, esok kite p" hahaha..xleh g esok yang ooiii, abang kena apply cuti dulu, hehehe..

Esoknye, sempat jgk ler aku survey2 hotel nk menginap nih, huhuhu..survey jeh lebih, 1 pon tarak hahhaha..dh bermalas2 ngan twin kt rumah, cuwan (adik bongsu aku) datang, ajak g men bowling, zuuuppp sampai ler kami ke Alamanda (5 minit je dari rumah), cik anis (adik aku gak) pon ada gak..ni aku tepek gambar masa berpoya2 di sana.


makcik n pakcik melayan anak2 buah

Rabu...holiday tak dirancang bermula..sampai jer Penang, huiiih tarak bilik hotel kosong uols huhuhu, puas pusing2 1 island, ader pon mahal nk m.a.m.p.u.s hahhaa 1 nite dlm rm250 ke atas, rata2 camgitu..tu ler walk in sgt hehehe..gilos kan kami ni, holiday xplan awai2 hahaha..so, kami zuuppppp ke Glugor, dkt USM...setau aku situ ada 1lodging, Anggerik Longing xsilap..1 nite RM95 jeh hehehe, itu jer ader..check in, siap2 g Pesta Penang kt Sg Nibong..habis gak la RM 70 melayang beli token huhuhu





benda 3 budak bertuah ni paling takut, benda tuh gerak2 ada bunyi bagai hahahha

ok , Penang 2 akan disambung kt n3 kendian...tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan