20 Disember 2010

Penang Part 3

Hari ke 3 (Jumaat)
Plan nk balik hari ni, tp macam xhabis lagi nk round island, so kata sepakat aku n en. razman, kite stay 1 nite lg kt hotel nih, nasib baik bilik tu kosong lagi ;P

After breakfast kt hotel, terus main swimming pool..mama & papa turut serta sambil duk kawal anak2 main.


abaikan aku yang tembam hiihihi


en. razman sedang bersadai, sementara aku mengawal 3org budak



lepas puas mandi-manda kt pantai, we ols p pantai lak, cantik view beach ni dr bilik hotel kami..cam taknak balik je hahahah


masuk bilik, siap nk teruskan perjalanan..pusing2 sampai kt road walk, jenjalan kt situ mcm2 org jual..brg2 lame & antik memang banyak ada jual kt sini...yg best kt sini, ada jual buah yg segar2 murah2 lak tuh..i like..


Amalin, Arisya & Aqil siap sedia nk berjalan2 utk hari ke 3 di Penang


kore @ pengukur kelapa pun ada jual hihihi

dlm pukul 12 terus gerak ke seberang plak, ke Perda rumah sepupu aku pengantin baru Pn. Azira Che Ali..best ooo makan nasi lauk singgang ikan, budu,petai fuhhh menambah2 aku n en. razman makan beb.lupe nk ambik gambar sebab duk asyik makan nasik hihihi..TQVM Pn. Azira..

Lepas tuh gerak ke rumah biras (wife adik ipar aku) Pn. Hartini Tahir..kt sini, dia jamu makan mi goreng, fuhhh sedap gak..Thanks ye Pn. Tini ;) lupe skali lg nk bergambor sebab duk berperang dgn 3 anak yg nakal..sorang nak be.rak lg 2 pun nk jgk, adoooiii nak oiii...

Aku siap hantar bj2 selama 3 hari kami duk sini ke kedai dobi hehehe..malas aku nk bawak balik bj2 kotor..


Pastu singgah jap rumah Busu, dia keje, just singgah bg buah jer la..malam gerak ke Padang Kota, makan pasembor, sotong kangkung, kerang bakar fuhh mabeles sedap beb..
Jumpa Siti n Shah yg dtg hanimun kt Island..

ok sampai sini dulu n3 part 3..ada 1 part lg sebelum kami balik Putrajaya..tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan