13 Disember 2010

Birthday Anak Buah

Salam...
Petang Ahad ada jemputan ke birthday party Muhammad Luqman, anak buah sulung (anak abang aku) yg baru masuk 9 tahun..aku sempat ler masak bihun goreng & puding jagung...sblm sampai, singgah Jusco beli present (aku beli kasut sekolah BEN 10, rege dlm Rm 25.90), nak beli benda mahal, duit kurang ada hahaha...ni dia tuannye




Ni pulak geng menunggu hari (aku xsir make buah berangan ok hahaha) bersama budak2 kecik interprem

dewasa: Azliza, Aryati, Anis
kanak2: Alin, Isya, Aqil, Layla

2 ulasan:

  1. pa sni aku pun nak ajak org ramai sikit dtg birthday party anak, takdelah adik beradik aku je

    BalasPadam
  2. birthday si twin ritu aku wat kt tadika dorang, ramai kengkawan meraikan hehehe..tahun dpn birthday farzana pon xleh wat kt tadika kan sbb cuti skolah, xper wat kt rumah jgn lupe jemput aku yer hehhe

    BalasPadam