07 Januari 2011

Aqil oh Aqil

Salam :)

Story tentang my son sorang ni, buat aku geram, terhibur, lucu dengan gelagat dan karenahnya..ada2 jer buat aku & en razman mati kutu atau bahasa paling mudah apa yang dia nk, sure kite kena ikut huhuhu..

Nama penuh budak nih AQIL AMZAR- maknanya pintar dan terpuji..huuuiiiihh jenuh gak melayan budak nih.seorang yang aktif, lasak, manja,takut hantu hahha, suka buat lawak..

Pagi2 seme orang dah siap nk berangkat, dia berkejar-kejaran dengan papa sebab dia takmo pakai pampers sambil nangis2 heeeeheee..dia sebenarnya duk cari2 baju sekolah (t-shirt putih) cam kakak dia.Si budak bertuah ni seme perkara nak sama dengan kakak dia.mana la aku beli t-shirt putih kt kanak2 itu.So, keputusan drastik aku sarungkan jer la baju kakak dia, baru dia nk pakai pampers..sebelum ni, memang aku dah beli siap2 kasut sekolah, stokin, seluar trek utk dia..
see budak bertuah 3 org bersiap nk g school masing2 hahaha

si hensem bucuk mama bersama kakak kembar


Aqil posing tanda puas dapat seme cam kakak 2 dia


posing dalam lif

Sampai kat bawah kes haru terjadi lagi, si budak Aqil ni meraung nak ikut kitorang g skolah, takmo g dgn papa huhuhhu

p/s: Sabar ye nak, kamu belum bersedia melangkah ke alam persekolahan, tak lama lagi pun 2 tahun jer lagi hehehe

okayyyy daaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan