04 Januari 2011

Berpoya-poya di Ikea

Salam seme =)

Selamat Tahun Baru buat seme yer, kejap jer dh masuk tahun baru kan.tengok anak bertuah 3 orang tuh rase cepat je dorang besar..hahaha kate nk suh anak cepat besar, boleh tolong mama kt dapur, ni cam sayu jer anak2 makin besar huhuhuu

Nak citer, hari tuh g Ikea..seme2 g hehehe, bukan nak bershopping pon, jalan2 nengok orang hahhaa..adik2 ipar aku g jgk siti, ketty, zek, qalesya..aku teringin nk makan meatball,tertunai jugak le hajat di hati..perghh mebeles hehehe..


qisha duk leka nengok abg aqil makan chicken wing..abaikan ketas sebelah kanan tuh, hasil kreatif alin hehehe..

takde la banyak mane pon kau beli barang..benda ni aku beli wat lapik montot ehheehe

rege boleh tahan rm29.90 satu hahaha.aku ingat rm19.90 perggghhh mase nk bayar hambik kena bayar huhuhu

Banyak lagi barang aku berkenan, tapi hajat tak kesampaian, budak2 bertauh dh mula buat perangai masing2, tak tahan oooiiii..dalam 2jam kami dahn balik.nampak gaye, aku ngan en.razman jer yg patut pegi if nak berpoya2 kt tempat2 camgini..

daaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan